FAQ - Sinhala
1.මට වෙළඳසැලකින් ඔබගේ නිෂ්පාදන මිලදී ගත හැකිද?
දැනට, අපගේ නිෂ්පාදන ලබා ගත හැක්කේ අන්තර්ජාලය හරහා පමණි.
2.ඔබව සම්බන්ධ කරගන්නේ කෙසේද?
WhatsApp (Chat only): 0761200253
Email: support@stonet.lk
Support Ticket: support.stonet.lk
3.බෙදා හැරීමට කොපමණ කාලයක් ගතවේද, සහ ගාස්තු මොනවාද?
Standard Rs.290: දින 3-5 අතර
Fast Delivery Rs.390: දින 1-2 අතර
සටහන: ඉරිදා සහ රජය නිවාඩු දිනයන් වල ඩිලිවරි නොකෙරේ
4.ගෙවීම් ක්රම මොනවාද?
Direct bank transfer, Visa and MasterCard, KoKo, Cash on Delivery
5.වොරන්ටි තිබෙනවාද සහ වොරන්ටි කාලය කොපමණද?
නිෂ්පාදනය අනුව මාස 6 සිට වසර 1 දක්වා වගකීමක් අපි ලබා දෙන්නෙමු. එක් එක් නිෂ්පාදනය සඳහා වගකීම් කාලය එහි නිෂ්පාදන පිටුවේ පැහැදිලිව සඳහන් කර ඇත. වැඩි විස්තර සඳහා, මෙතැනින් අපගේ වගකීම් පිටුවට පිවිසෙන්න.
6.මගේ ඇණවුම සාර්ථකව ලබා දී ඇත්දැයි මම පරීක්ෂා කරන්නේ කෙසේද?
ඇණවුමක් කිරීමෙන් පසු, ඔබට අනන්ය ඇණවුම් අංකයක් සහිත තහවුරු කිරීමේ පණිවිඩයක් පෙනෙනු ඇත. ඔබට විද්යුත් තැපැල් තහවුරු කිරීමේ පණිවිඩයක් ද ලැබෙනු ඇත.
7. මට තෑග්ගක් ලෙස ඇණවුමක් යැවිය හැකිද?
ඔව්!;ඇනවුම ලබාදෙන අවස්ථාවේදී ඔබට තෑග්ගක් ලෙස ඇනවුම සැකසීම සඳහා අවස්ථාවක් ඇත.
8. මට ඔරලෝසු පටි මාරු කළ හැකිද?
ඔව්! සියලුම ස්ටෝනට් ඔරලෝසු මාදිලිවල එකිනෙකට හුවමාරු කළ හැකි පටි ඇත. ඔබට එක් එක් මාදිලිය සඳහා විවිධ පටි විකල්ප 50+ කින් තෝරා ගත හැකිය.
9. මට මගේ ඇණවුම ආපසු ලබා දීමට, මුදල් ආපසු ගෙවීමට හෝ හුවමාරු කර ගැනීමට හැකිද?
ආපසු ගෙවීම්, මුදල් ආපසු ගෙවීම් සහ හුවමාරු කිරීම් පිළිබඳ විස්තර සඳහා, කරුණාකර අපගේ ආපසු ගෙවීම් ප්රතිපත්ති පිටුවට පිවිසෙන්න.
11. වගකීම ලබා ගන්නේ කෙසේද?
වොරන්ටි ලබා ගැනීම සඳහාපෝ මෙම රමය පුරවන්න සහ එහි සඳහන් කර ඇති දේවල් පිළිපදින්න ඉන් පසු ඔබගේ ඔරලෝසුව ලබා ගැනීම සඳහා කොරිය සේවාවේ නියෝජිතයකුත් ඔබගේ නිවසට පැමිණෙයි